anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot koszów dostawy, czy sprzedający go zwraca?

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Mam pytanie, jak wygląda sprawa kiedy klient zwraca towar który nie był objęty usługą smart. Czy ja mam obowiązek oddać klientowi wartość za towar i koszt przesyłki czy przy zwrocie oddaje za sam towar?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Zwracasz koszt zakupu towaru+najniższą dostawę w danej ofercie, po stronie kupującego jest koszt odesłania.

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

No tak ale to chyba nie jest do końca ok, bo klient kupuje płaci mi za przesyłkę potem, ja za ta przesyłkę płacę do firmy kurierskiej. I tak naprawdę towaru nie sprzedaje i jeszcze musze dołożyć za wysyłkę czyli jestem stratna na tej transakcji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pytasz a Ja Ci odpowiadam jak powinno być, nie zwrócisz możesz mieć nega a i możesz mieć dyskusję. Nie ja wymyślam prawo.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00  Napisz po polsku.  Klient płaci chyba przedtem a nie potem. Wysyłasz z pobraniem?

Nie sprzedajesz czyli rozdajesz charytatywnie i jeszcze dopłacasz za zwrot?

To chyba nie jest najlepszy sposób na biznes?

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

#21 Demiurg# dziękuje za kąśliwe uwagi. 

Nie chodzi mi o zwrot, tylko koszty przesyłki zakupionego towaru. Klient płaci przykładowo 20 zł za towar i 10 zł za przesyłkę. Zwraca towar na swój koszt. i teraz ja zwracając mu za towar 20 z czy powinnam mu oddać 10zl za przesyłkę , bo ja te 10 zloty przekazałam do kuriera i o te 10 zł mi chodzi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

"Kochany" masz zwrócić koszt zakupu+ najtańszą dostawę jak masz  w tej ofercie , jak jest to 10zl to 10zl a jak masz za 0 zł a kupujacy wybierze za 10zł to zwracasz 0zł.

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

ok, rozumiem, tylko te 0 zloty tez tyczy się smarta?. ( Klient kupił za małą wartość i nie uzyskał smarta)

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, ale nie mógł wybrać bo za mało, wybrał za 10zł ale w ofercie był Smart i za 0zl więc wówczas zwracasz mu tylko koszt zakupu.

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

ok, dziekuje 

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@WodnaKraina00 wysyłka za 0 zł w ramach smarta się nie liczy, trzeba mu zwrócić 10 zł kosztów wysyłki. Wysylka za 0 zł nie jest dostępną dla każdego formą wysyłki, a tylko dla tych, którzy mają wykupionego smarta i kupią powyżej jakiejś kwoty.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

🤗 Tyle namarudził że zakręcił.🤗

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00 to ,że masz w ofercie dostawy ze smartem nie ma najmniejszego znaczenia , zasada jest prosta ,, klient płacił za przesyłkę , zwracasz koszt nadania ,, .... warunek ! klient zwraca wszystko co zakupił  ,jeśli zostawil sobie choć 1 produkt zasady zwrotu środków  się zmieniają 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@LEW433 "Tak, ale nie mógł wybrać bo za mało, wybrał za 10zł ale w ofercie był Smart i za 0zl więc wówczas zwracasz mu tylko koszt zakupu." 

Jeżeli najtańsza w ofercie jest dostawa za 9,90zł (0 zł SMART) i klient kupi przedmiot za 20zł + 9,90zł to ma zwrócić tylko za towar? 

oznacz moderatorów

FioletowyKanarek
#7 Wielbiciel#

@LEW433  Co to za banialuki? Za takie rady powinni wystrzelić cię w kosmos 🙄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pomyliłem coś? zakręciłem? Koszt zakupu + najtańsza dostawę w danej ofercie byl za 0zł a jak wybrał za więcej to już strata kupującego- nie tak?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00 jak sprzedajesz jako firma to zwracasz koszt towaru plus najtańsza wysyłka z oferty nie będąca odbiorem osobistym jak sprzedajesz jako osoba prywatna jeśli zgodzisz się przyjąć zwrot to oddajesz tylko za towar

oznacz moderatorów