Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie, jak wygląda sprawa kiedy klient zwraca towar który nie był objęty usługą smart. Czy ja mam obowiązek oddać klientowi wartość za towar i koszt przesyłki czy przy zwrocie oddaje za sam towar?
Zwracasz koszt zakupu towaru+najniższą dostawę w danej ofercie, po stronie kupującego jest koszt odesłania.
No tak ale to chyba nie jest do końca ok, bo klient kupuje płaci mi za przesyłkę potem, ja za ta przesyłkę płacę do firmy kurierskiej. I tak naprawdę towaru nie sprzedaje i jeszcze musze dołożyć za wysyłkę czyli jestem stratna na tej transakcji.
Pytasz a Ja Ci odpowiadam jak powinno być, nie zwrócisz możesz mieć nega a i możesz mieć dyskusję. Nie ja wymyślam prawo.
@WodnaKraina00 Napisz po polsku. Klient płaci chyba przedtem a nie potem. Wysyłasz z pobraniem?
Nie sprzedajesz czyli rozdajesz charytatywnie i jeszcze dopłacasz za zwrot?
To chyba nie jest najlepszy sposób na biznes?
#21 Demiurg# dziękuje za kąśliwe uwagi.
Nie chodzi mi o zwrot, tylko koszty przesyłki zakupionego towaru. Klient płaci przykładowo 20 zł za towar i 10 zł za przesyłkę. Zwraca towar na swój koszt. i teraz ja zwracając mu za towar 20 z czy powinnam mu oddać 10zl za przesyłkę , bo ja te 10 zloty przekazałam do kuriera i o te 10 zł mi chodzi.
"Kochany" masz zwrócić koszt zakupu+ najtańszą dostawę jak masz w tej ofercie , jak jest to 10zl to 10zl a jak masz za 0 zł a kupujacy wybierze za 10zł to zwracasz 0zł.
ok, rozumiem, tylko te 0 zloty tez tyczy się smarta?. ( Klient kupił za małą wartość i nie uzyskał smarta)
Tak, ale nie mógł wybrać bo za mało, wybrał za 10zł ale w ofercie był Smart i za 0zl więc wówczas zwracasz mu tylko koszt zakupu.
ok, dziekuje
@WodnaKraina00 wysyłka za 0 zł w ramach smarta się nie liczy, trzeba mu zwrócić 10 zł kosztów wysyłki. Wysylka za 0 zł nie jest dostępną dla każdego formą wysyłki, a tylko dla tych, którzy mają wykupionego smarta i kupią powyżej jakiejś kwoty.
🤗 Tyle namarudził że zakręcił.🤗
@WodnaKraina00 to ,że masz w ofercie dostawy ze smartem nie ma najmniejszego znaczenia , zasada jest prosta ,, klient płacił za przesyłkę , zwracasz koszt nadania ,, .... warunek ! klient zwraca wszystko co zakupił ,jeśli zostawil sobie choć 1 produkt zasady zwrotu środków się zmieniają
@LEW433 "Tak, ale nie mógł wybrać bo za mało, wybrał za 10zł ale w ofercie był Smart i za 0zl więc wówczas zwracasz mu tylko koszt zakupu."
Jeżeli najtańsza w ofercie jest dostawa za 9,90zł (0 zł SMART) i klient kupi przedmiot za 20zł + 9,90zł to ma zwrócić tylko za towar?
@LEW433 Co to za banialuki? Za takie rady powinni wystrzelić cię w kosmos 🙄
Pomyliłem coś? zakręciłem? Koszt zakupu + najtańsza dostawę w danej ofercie byl za 0zł a jak wybrał za więcej to już strata kupującego- nie tak?
@WodnaKraina00 jak sprzedajesz jako firma to zwracasz koszt towaru plus najtańsza wysyłka z oferty nie będąca odbiorem osobistym jak sprzedajesz jako osoba prywatna jeśli zgodzisz się przyjąć zwrot to oddajesz tylko za towar