Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zazwyczaj mieliśmy bardzo mało zwrotów i zawsze zwracaliśmy koszty transportu. Jednak ostatnio zaczęliśmy się nad tym zastanawiać, ponieważ skala zwrotów mocno wzrosła. W związku z tym czy zawsze musimy zwrócić koszty transportu? Jeśli zakup był na FV to czy wystarczy wystawić koretkę na sam produkt i pozostawić koszty transportu? Jeśli zakup był poza Smartem (paczkomat, kurier, pobranie) to co z kosztami wysyłki?
Z góry dzięki za pomoc
@PoltexBHP Przy zwrocie konsumenckim zawsze trzeba zwracać koszt wysyłki do klienta, można oddać najniższy zwyczajny koszt wysyłki dostępny w aukcji. Od nowego roku prawo do zwrotu mają także jednoosobowe firmy. Przy pobraniu tak samo.
Ok rozumiem 🙂 czyli nic tutaj nie zmieniamy.
A jak wygląda sprawa zwrotu przy zakupach przez np sp. z o.o.?
@PoltexBHP sp. z o.o. jest osobą prawną i nie przysługuje jej zwrot konsumencki. Taki zwrot to tylko dobra wola sprzedawcy 🙂