anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów wysyłki Kupującemu- brak automatycznego zwrotu przez Allegro

BrickWorkshop
#9 Pomysłodawca#

Allegro, proszę o odpowiedź, dlaczego nie zwracacie automatycznie prowizji pobranej od kosztów wysyłki bądź opłaty za Allegro Smart pobranej od Sprzedawcy, w przypadku kiedy Sprzedawca zwraca Kupującego środki za wysyłkę która nie doszła do skutku? Na przykład dzieje się tak w sytuacji kiedy np kilka osobnych zakupów jest wysyłanych jedną przesyłką a klient zapłacił za kilka przesyłek.. Allegro pobiera sobie prowizję od kosztów wysyłki jaką płaci Kupujący ( pomijam że jest to rozbójnicki proceder), albo pobiera opłatę od Sprzedawcy za Allegro Smart. Zwrot niewykorzystanej opłaty za wysyłkę odbywa się poprzez Wasz serwis, macie wszystkie dane w systemie. Dlaczego nie zwracacie pobranych środków automatycznie? Dlaczego trzeba się prosić o to mailowo? A czy sprzedawcy zdają sobie sprawę, że jeśli przeoczą wysłanie takiej prośby o zwrot, to pobrana opłata jest niezwracana czyli bezpodstawnie pobrana a brak automatycznego zwrotu jest odbierane jak przywłaszczenie??? Allegro, lubicie statystyki, ile rocznie zostaje w waszym budżecie środków z niezwróconych takich prowizji?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#18 Luminarz#

Po to są niejasne regulaminy by je nie wszyscy rozumieli i nie każdy potrafił je ogarnąć a tu jest tego najlepszy przykład .Zagmatwanie i częste zmiany przynoszą zyski (szkoda tylko że jednej stronie).

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@BrickWorkshop, ponieważ naliczamy jedną prowizję – nie rozdzielamy jej na część od wartości przedmiotu i część od kosztów dostawy. Dlatego, jeśli wystąpisz o zwrot, będzie on dotyczył całej prowizji za daną transakcję, a nie części kosztów. W sytuacji, gdy wysyłasz przedmiot do kupującego w jednej paczce, a pozostałą kwotę zwracasz, musisz taką sytuację do nas zgłosić. Wówczas prowizja jest liczona ponownie uwzględniając rzeczywisty koszt przesyłki.  

   Maja
   Moderator


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

BrickWorkshop
#9 Pomysłodawca#

Allegro, proszę o odpowiedź, dlaczego nie zwracacie automatycznie prowizji pobranej od kosztów wysyłki bądź opłaty za Allegro Smart pobranej od Sprzedawcy, w przypadku kiedy Sprzedawca zwraca Kupującego środki za wysyłkę która nie doszła do skutku? Na przykład dzieje się tak w sytuacji kiedy np kilka osobnych zakupów jest wysyłanych jedną przesyłką a klient zapłacił za kilka przesyłek.. Allegro pobiera sobie prowizję od kosztów wysyłki jaką płaci Kupujący ( pomijam że jest to rozbójnicki proceder), albo pobiera opłatę od Sprzedawcy za Allegro Smart. Zwrot niewykorzystanej opłaty za wysyłkę odbywa się poprzez Wasz serwis, macie wszystkie dane w systemie. Dlaczego nie zwracacie pobranych środków automatycznie? Dlaczego trzeba się prosić o to mailowo? A czy sprzedawcy zdają sobie sprawę, że jeśli przeoczą wysłanie takiej prośby o zwrot, to pobrana opłata jest niezwracana czyli bezpodstawnie pobrana a brak automatycznego zwrotu jest odbierane jak przywłaszczenie??? Allegro, lubicie statystyki, ile rocznie zostaje w waszym budżecie środków z niezwróconych takich prowizji?

oznacz moderatorów

BrickWorkshop
#9 Pomysłodawca#

A dlaczego "muszę wystąpić o zwrot" mailowo i dlaczego prowizja nie jest automatycznie zwracana, skoro zwrot dokonywany jest przez wasz system tak samo jak zwrot za przedmioty? Na stronie można poprzez dwa kliknięcia poprosić o zwrot prowizji za zwracane przedmioty a nie można tak samo wnioskować o zwrot prowizji od kosztów wysyłki, tylko trzeba pisać osobnego maila i się o to prosić i tracić czas na taką biurokrację? Wielu sprzedawców nawet nie zdaje sobie sprawy że "należy wystąpić o zwrot mailowo", a niezwrócone środki zostają w waszym portfelu. Robicie ciągłe modernizacje strony, dlaczego nie wprowadzicie automatycznego zwrotu?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BrickWorkshop Właśnie dlatego Wielu sprzedawców nawet nie zdaje sobie sprawy że "należy wystąpić o zwrot mailowo", a niezwrócone środki zostają w waszym portfelu😊

oznacz moderatorów