Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
przeczytałem parę tematów lecz za każdym razem inna informacja.
Opiszę problem, Kupujący zakupił 1 przedmiot + zapłacił za wysyłkę Paczkomat Inpost ponieważ nie posiadał smarta. Paczka w paczkomacie od dnia 22.11 lecz po paru godzinach klient odstąpił od umowy z powodem zakup przez pomyłkę. Paczki nie odbierze i jak to teraz wygląda.
Czy muszę zwrócić jako firma kwotę za przedmiot + tyle ile zapłacił za wysyłkę, czy tylko za sam przedmiot.
@DlaYou za towar i najtańszy zwykły sposób wysłania rzeczy. Czyli jeśli np. obok Inpostu za 10,95 miałeś przesyłkę pocztową za 8,99, to oddajesz cenę + 8,99 zł. Jeśli Inpost u Ciebie był najtańszą formą dostawy, to oddajesz pełną kwotę.
@medalik_2009 A czy wyniknie jakaś płatność za zwrot przesyłki?
@DlaYou w przypadku inpost zwrot nieodebranej paczki jest bezpłatny.
No to zależy jak masz ustawione czy ty płacisz za wysyłkę przy zwrocie czy klient.
Mam nadzieje że pomogłem 🙂
@Client:115182463 Mam ustawione że koszta ponosi kupujący
no to rozwiązanie
Zwracasz kwotę za towar + koszt najtańszej dostawy jaką masz w ofercie.
Jeżeli wysyłałeś poprzez Allegro Paczkomaty, to zwrot jest darmowy (nawet nieodebranej paczki).
@DlaYou Zwracasz koszt zakupu + najtańszą oferowaną przesyłkę w danej ofercie, koszt zwrotu zawsze jest po stronie kupującego, tu jest zero zł ponieważ zwrot paczkomatem jest darmowy.
Jeżeli nie wysłał przez Allegro Inpost tylko normalnie (na umowę własną), to za nieodebraną paczkę będzie musiał zapłacić.
Jak to umowa własna kupującego?