anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot od klienta towar uszkodzony - co w tej sytuacji zrobić ?

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Otrzymaliśmy od klienta zwrot towaru, który jest uszkodzony. 

Co w tej sytuacji zrobić ? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Sklep_InBud  a zbadaliście rzecz przy odbiorze, opakowanie całe ? jak nie to Wasz problem przyjęliście paczkę bez zastrzeżeń, jak całe opakowanie a uszkodzenie w środku to masz 7 dni na spisanie protokołu i niech nadawca reklamuje 🙂

Chyba że klient uszkodził i wysłał popsuty to pomniejszaj wartość zwrotu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli to nie klient uszkodził towar, należy oddać mu całą wpłatę.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Sklep_InBud  Należy wyjaśnić kto uszkodził paczkę(towar), od tego zależy zwrot środków.

oznacz moderatorów