anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot osobisty

banyo_pl
#7 Wielbiciel#

Klient kupił produkt w moim sklepie i zgłosił na Allegro zwrot. Następnie zadzwonił do mnie i zapytał czy może mi dostarczyć towar do zwrotu osobiście do siedziby firmy. Czy jeśli Klient zgłosił wcześniej przez panel, że będzie zwracał towar to mogę sie na to zgodzić? Zastanawiam się jak to od technicznej strony wygląda, bo przy zwrocie przez Allegro jest widoczny dla serwisu numer listu przewozowego i powiedzmy, że jest to podstawą do zwrotu prowizji. A co w sytuacji zwrotu "na miejscu"?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

komis-bell
#21 Demiurg#

@banyo_pl Generalnie zawsze lepiej wszystko jest załatwić przez allegro - pójście klientowi 'na rękę' może generować problemy.
Aczkolwiek jeśli poprosisz kupującego aby napisał Ci oświadczenie (najlepiej bezpośrednio przez allegro), że osobiście dostarczył towar do siedziby firmy to nie powinno być problemu.
No i zwrot oczywiście tylko na konto - nie w gotówce,
W razie odrzucenia wniosku o zwrot prowizji będziesz miał dowód na to, że do zwrotu faktycznie doszło.

oznacz moderatorów