Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Sprzedaję głównie zabawki i akcesoria dziecięce. Dzisiaj otrzymałam zwrot kocyka. Produkt dotarł do mnie bez folii ochronnej w której sprzedaje kocyki (tak jak otrzymuje od producenta), dodatkowo bandama/tekturka w która wsadzony jest kocyk również jest uszkodzona- rozerwana.
Domyślam się, ze klientka chciała po prostu kocyk rozwinąć i zobaczyć w całości, ale dla mnie ten produkt jest teraz wadliwy i z pewnością nie nadaje się do dalszej sprzedaży jako pełnowartościowy.
Czy w związku z tą sytuacją mogę odmówić przyjęcia zwrotu czy lepiej zwrócić część kwoty?
@Sklep_Julo nie możesz odmówić, ma prawo rozłożyć obejrzeć i odesłać bez opakowania, musisz w tym przypadku oddać jej całość 😞
Mozesz pomniejszyc wartosc towaru aczkolwiek kupujaca moze towar obejrzec i sprawdzic tak jak w sklepie by go mogla zobaczyc dotknac etc a tam raczej kocyk jej rozwina do wymacania
Tylko otwarła i rozerwała tekturkę? Przygotuj się na DUŻO większe akcje.
Np odeslanie lego w siatce bo kartonik poszedl na opal i dyskusja pt nie wolno ci pomniejszyc zwrotu bo moge odeslac bez a potem kto to widzial lego bez opakowania drugi raz sprzedac
Klient nie widział? No co ty?!
@biosorcerer raczej ,,atrakcje ,,
@Sklep_Julo eee...tam , nie masz wiekszych problemów ?dobrze ,że nie handlujesz welonami ślubnymi , ,,,, tam dopiero wpadają czekoladki 😁
nie musi odsyłać z oryginalnym opakowaniem
zwracasz całość a ten pozwrotowy sprzedajesz jako pozwrotowy bez metek i opakowania. tak, taniej ale nic nie zrobisz
No niestety ale musi jesli opakowanie jest integralna czescia towaru np klocki lego zwrot w siatce nie do sprzedania potem jako nowe znalazlem nawet interpretacje instutucji europejskiej ze sprawdzic moze tylko tak jak w sklepie wiec skoro w sklepie nie wypakuja jej klockow tzn ze opakowanie stanowi integralna czesc produktu i zwrot wolno pomniejszyc