Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał paczki z paczkomatu etykieta wydrukowana poprzez allegro . Nie odebrał twierdząc iż nie dostał żadnego SMS-a czy emaila że paczka czeka w paczkomacie , teraz ona wraca do mnie , jak to teraz jest , kosztami , czy można nadać na tę samą etykietę ponownie ? Czy muszę płacić kolejny raz by wysłać ponownie ?
Paczkomat InPostu jest darmowy.
Jak darmowy jak alle pobrało za przesyłkę
Pytałeś o zwrot >prawda?
Zakładając temat pisz, jaka to była dostawa (smart lub bez smarta) i czy jesteś firmą - od tego mogą zależeć dalsze porady.
Smsy nie są wysyłane, więc nie mógł dostać takiej informacji. Powinien dostać maila.
Jak masz dobre serce, to możesz mu wysłać ponownie na swój koszt, ale ja bym jednak poprosił go o pokrycie kosztów ponownej wysyłki.
Dogadaj się z kupującym, jeżeli nie otrzymał powiadomienia Ty wyślij mu ponownie a jak odstąpi od umowy zakupu to zwróć mu środki.
@Meci18 nie , na tą samą etykietę nie nadasz , musisz ponownie opłacić . Jesli klient mówi prawdę należy złożyć reklamację do Inpost , ale uprzednio bym to zweryfikował .