Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie, zleciłem dzisiaj zwrot pieniędzy przez płatności allegro( mama jeszcze za mało środków na koncie aby operacja została zrealizowana) ale dopatrzyłem się teraz że klient nie odesłał mi towaru... Czy jest możliwość aby anulować zlecenie?
@Sklepirysowa Ma czas na zwrot 14 dni licząc dzień następny od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy
14 dni już minęło
@SklepirysowaTo uruchom procedury ostrzegawcze. Napisz do klienta że zgodnie z prawem, powinien już odesłać towar który powinieneś otrzymać w tym wypadku, ze nadal towaru nie posiadasz uznajesz ten fakt jako kradzież, wyłudzenie i podaj datę kiedy zgłosisz organom ścigania ten fakt i możesz także obywatelsko poinformować ewentualnego jego pracodawce oraz rodzinę o zaistniałej sytuacji. to może poskutkować 😉
Sklepirysowa napisz do allegro przez zakładkę kontakt, może anulują , samemu chyba się nie da, ale nie jestem pewny.
@Sklepirysowa Po 24h zlecenie się anuluje pod warunkiem braku środków na A Finanse. samemu nie da się anulować zlecenia.
To wiem. Obawiam się tylko że środki już będą na koncie 😞
@Sklepirysowa czy możesz podać numer albo link oferty, za którą był zwrot?
6071/2020
@Sklepirysowa czy był to zwrot za obudowę rączki węża progression BEAM odkurzacz (nr. oferty: 9521560075)?
Tak. Dokładnie
@Sklepirysowa nie mamy możliwości anulowania tego zwrotu, ale wciąż nie przeszedł, zostanie anulowany automatycznie jeśli w ciągu 24h od zlecenia na koncie nie pojawi się kwota umożliwiająca dokonanie go. Jeżeli zwrot zostanie zrealizowany, pozostanie jedynie kontakt z Kupującym i rozliczenie się z nim bezpośrednio. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, w razie problemów w komunikacji z Kupującym napisz do nas - postaramy się Ci pomóc.