Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedałem towar zgodny z opisem, natomiast kupujący domaga się zwrotu pieniędzy i chce zwrócić mi towar. Czy moim obowiązkiem jest zwrócić mu towar? Uważa, że rysa na pudełku płyty była większa niż na zdjęciu i z tyłu pudełko jest uszkodzone. Pudełko z tyłu nie było uszkodzone, a rysa z przodu pudełka była widoczna na zdjęciu, w opisie także napisałem że stan płyty jak na zdjęciu. Dziękuję za pomoc
@alasz66 kupujący reklamuje czy zwraca ? reklamację musisz rozpatrzyć a zwrotu o ile jesteś osoba prywatną nie musisz przyjmować 🙂
kupujący napisał wiadomość że domaga się zwrotu pieniędzy, a on odeśle towar
@alasz66 Przyjąć reklamację musisz, rozpatrzyć musisz, uznać możesz, nie musisz, jak nie uznasz kupujący może się odwołać, najłatwiej będzie mu dać ci "negatywa" i złożyć wniosek do POK. Wybierz sam.
@alasz66 Kupujący składa reklamację z powodu niezgodności z opisem, więc powinieneś ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Tutaj znamy tylko Twoją wersję zdarzeń, nie wiemy, co miałby w tej sprawie do powiedzenia kupujący. Po uznaniu reklamacji towar wymieniasz na swój koszt lub oddajesz kupującemu wszystkie koszty, także koszt odesłania. Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może starać się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, co wiąże się zazwyczaj z problemami dla sprzedawcy, gdyż Allegro często w podobnych sytuacjach staje po stronie klienta.
mr_oma jak ma rozpatrzyć reklamację skoro kupujący domaga się zwrotu środków przed odesłaniem produktu ?
@alasz66 - jako Sprzedający powinieneś zwrócić środki Kupującemu w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpienia od umowy. Kupujący po odstąpieniu od umowy powinien bez zbędnej zwłoki odesłać zwracany produkt.