anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniędzy po anulowaniu przez sprzedającego zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
IGOSHOP
#8 Zapaleniec#

witam. Kupujący informuje że nie dostał zwrotu pieniędzy po anulowaniu przez mnie-sprzedającego zamówienia. sprawdzam szczegóły zwrotu i widzę że pieniądze za towar oraz koszt przesyłki zostały zwrócone. Może sprawdzić czy na pewno tak jest? 

NR ZWROTU

5a02684b-7d7b-11ed-bcef-e523966b6b0b

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IGOSHOP Sprawdzę to, ale podaj mi proszę jeszcze numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
IGOSHOP
#8 Zapaleniec#

nr oferty: 12882455351  nr zam b48fd160-7d3b-11ed-bc57-19ca2deaf14a

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IGOSHOP Dziękuję, sprawdziłam ten zwrot i jest poprawnie rozliczony w naszym systemie, więc jeśli kupująca nie znalazła środków na swoim koncie, poproś ją, aby napisała do nas w tej sprawie przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla niej potwierdzenie zlecenia, które będzie mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
IGOSHOP
#8 Zapaleniec#

Super dziękuję bardzo za błyskawiczną pomoc. Niepotrzebnie uruchomiłam inne kanały informacyjne, bo one wyjaśnią moje wątpliwości i zaproponują dokładnie takie samo rozwiązanie jakie dostałam od Was. Dziękuje.... 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IGOSHOP Cieszę się, że mogliśmy pomóc i polecamy się na przyszłość 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów