Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. Kupujący informuje że nie dostał zwrotu pieniędzy po anulowaniu przez mnie-sprzedającego zamówienia. sprawdzam szczegóły zwrotu i widzę że pieniądze za towar oraz koszt przesyłki zostały zwrócone. Może sprawdzić czy na pewno tak jest?
NR ZWROTU
5a02684b-7d7b-11ed-bcef-e523966b6b0b
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
nr oferty: 12882455351 nr zam b48fd160-7d3b-11ed-bc57-19ca2deaf14a
@IGOSHOP Dziękuję, sprawdziłam ten zwrot i jest poprawnie rozliczony w naszym systemie, więc jeśli kupująca nie znalazła środków na swoim koncie, poproś ją, aby napisała do nas w tej sprawie przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla niej potwierdzenie zlecenia, które będzie mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
Super dziękuję bardzo za błyskawiczną pomoc. Niepotrzebnie uruchomiłam inne kanały informacyjne, bo one wyjaśnią moje wątpliwości i zaproponują dokładnie takie samo rozwiązanie jakie dostałam od Was. Dziękuje.... 🙂