anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za błędną etykietę lub jej brak.

MAMY ROZWIĄZANIE!
k2ozlowski
#7 Wielbiciel#

Witam - proszę o podpowiedź jak działać.

1. Kupujący opłacił zakupiony falownik łączne z dostawą ( 8 zł ). Wybrałem w systemie średnią wielkość paczki. Przed paczkomatem inPost otworzyła się najmniejsza skrzynka, a moja paczka nie zmieściła się. System zarejestrował wysłanie paczki. Niestety zmuszony byłem wygenerować i opłacić przesyłkę odrębną dodatkowo. Jak odzyskać pieniądze (8 zł.) ?

2. Kupujący wczoraj opłacił zakup spawarki z kosztami wysyłki ( 13 zł. ). Pieniądze są na koncie moim ALLEGRO jednak po 24 godzinach etykieta nie jest widoczna (koszt wysłania kurierem 13 zł). Kupujący nalega bym wysłał zakupioną spawarkę. Muszę wysłać ze środków własnych a system ALLEGRO już dopisał koszt wysyłki do moich należności dla ALLEGRO.  Wiem, że system ALLEGRO zawodzi i więcej nie będę sprzedawał z wysyłką ALLEGRO.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kostas11
#21 Demiurg#

@k2ozlowski gdzie sprzedajesz allegro czy allegro lokalnie, jak generujesz etykiety ? 

@InPost czy jest możliwość że system otworzył inną skrytkę niż potrzebował nadawca ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@k2ozlowski na allegro lokalnie wszystkie wysyłki oprócz allegro paczkomat inpost (za 8,99 gdzie allegro Ci daje etykietę) nadajesz samodzielnie (sam musisz wypełnić formularz u jakiegoś przewoźnika)  i ceny za przesyłkę są tylko sugerowane. czyli tą spawarkę musisz sobie sam zamówić kuriera i wysłać.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@k2ozlowski 
Przy nadawaniu powinna się otworzyć skrytka o zadeklarowanym gabarycie widocznym na etykiecie. W celu dokładnej weryfikacji proszę o kontakt na pomoc@inpost.pl z podaniem numeru przesyłki oraz opisem sytuacji. 

Niewykorzystaną etykietę lub kod nadania możesz zgłosić uzupełniając poniższy formularz:
https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete-lub-k... 
Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w Managerze Paczek lub rachunek bankowy w ciągu 14 dni. 

Jeśli etykieta, za którą chcesz uzyskać zwrot środków ma status nadanej, prosimy o kontakt w celu odświeżenia jej statusu przed wysłaniem formularza. 

oznacz moderatorów
k2ozlowski
#7 Wielbiciel#

Już skontaktowała się ze mną operatorka inPost Oddziału w Białymstoku i

" Witam, 

Proszę o informację czy udało się Państwu nadać paczkę nr 660166419222680116338452 28.03.22 w gabarycie A. Jeśli tak proszę o informację co stanowiło zawartość paczki, a także jak była zapakowana. 
 
 
Pozdrawiam,
Natalia Murawska
Pracownik Operacyjny
Oddział Białystok
tel. +48  570 700 965
emailnmurawska@inpost.pl
 
oznacz moderatorów
k2ozlowski
#7 Wielbiciel#

W kolejnym mailu otrzymałem informację, że mam wypełnić formularz. Jednak nie ma wzmianki o reaktywacji etykiety.

oznacz moderatorów