Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił ode mnie produkt i zaznaczył Smart! za pobraniem. Allegro Przesyłki tego nie obsługuje więc skorzystałem z serwisu furgonetka.pl, wkleiłem poprawnie adres e-mail allegrowy, zapłaciłem i Allegro powinno mi oddać pieniądze za te przesyłkę, jednak do tej pory nie dostałem zwrotu.
@dachklinkier_24, czy możesz podać numer tego zamówienia?
c3422f11-eee8-11eb-ac72-f943a3602a0b
@dachklinkier_24, za przesyłkę tego typu nie powinieneś płacić poprzez Furgonetkę. Za tę metodę dostawy rozliczasz się z nami, a nie z przewoźnikiem czy brokerem.
Aby się z nami rozliczyć, powinieneś też poprawnie przekazać mejla kupującego. Nie wiemy, czy Furgonetka sczytała dane prawidłowo. Być może nie i przekształciła ten adres mejlowy, dlatego musiałeś zapłacić.
Najlepiej jeśli wyłączysz metodę dostawy Allegro Kurier DPD pobranie i zostawisz jedynie przesyłki z płatnością z góry. W tej sytuacji możesz też spróbować złożyć reklamację u brokera.
Allegro nie ma możliwości bezpośredniego rozliczenia się za przesyłki DPD za pobraniem z tego co mi wyskakiwało, stąd skorzystałem z serwisu. Nie wiedziałem, że szczyta e-mail niepoprawnie. W instrukcjach od Państwa nie ma jasno powiedziane z czego korzystać... Wyłączyłem już te opcje, ale jestem 20 zł w plecy.