anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za nieodebrany przedmiot

JakubOrdanik123
#1 Nowicjusz#

Kupujący nie odebrał ode mnie przesyłki za pobraniem. Straciłem pieniądze za koszt wysyłki i prowizję allegro. Pisałem do kupującego lecz ten nawet nie raczył odpisać. Mogę rozpocząć w tej sytuacji jakąś dyskusje na allegro lub coś podobnego?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

@JakubOrdanik123 Nie ma coś takiego jak dyskusja z kupującym, poczekaj może się odezwie, środki możesz zwrócić przez system ale prowizji nie możesz potrącić.

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Dyskusje to może kupujący rozpoczać a nie sprzedawca, kupujący może wszystko a jeszcze allegro wypłaci mu kase z POK.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@JakubOrdanik123  niestety. Możesz tylko żadać zwrotu kosztów na drodze cywilnej lecz poza allegro . Z doświadczenia wiem że na to szkoda czasu i pracy. Prosciej wpisać kupującego jako "nieaktywnego" i zamknąć temat .

@LEW433 raczej chodziło o zwrot kosztów które mialby wpłacic kupujący a które poniósł sprzedawca 🙂 . Z nieodebranych przesyłek pobraniowych raczej nie ma co kupujacym zwracac 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@JakubOrdanik123 Cześć. Możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji, jeśli z numeru śledzenia przesyłki (dodanego do zamówienia) wynika, że kupujący jej nie odebrał. Do wniosku przejdziesz z zakładki ZamówieniaPrzy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

oznacz moderatorów