Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem ze zwrotem prowizji za zakupiony towar. Kupujący kupił towar za pobraniem, ale dany towar nie pasował do jego modelu i do wysyłki nie doszło, kupujący zrobił zwrot towaru jak teraz mam odzyskać pieniądze bo nie jest to mała suma ??
Na Allegro o zwrot prowizji występuje się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Na Allegro Lokalnie musisz napisać prośbę o zwrot naliczonej opłaty, przedstawiając jakiś dowód na rezygnację klienta. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Nic mi kolego nie pomogłes, bo tak zrobiłem ale mi podpisują że mam pokazać im zwrot pieniędzy A tak jak powiedziałem do wysyłki towaru nie wyszło, a płatność miała być za pobraniem
W odwołaniu napisz to, co tutaj, że była to wysyłka za pobraniem, do której nie doszło, nie możesz przedstawić dowodu zwrotu pieniędzy, ponieważ nie było zapłaty. Dodaj jakiś dowód na rezygnację klienta.
https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Tak zrobiłem ale oni dalej że mam pieniądze zwrócić. Już mam brak sił
Jeśli Allegro tak do tego podchodzi, to ręce i nogi się uginają. Automat by zrozumiał, że nie można oddać czegoś, czego się nie otrzymało. Mogą zapytać tego kupującego, czy zapłacił, mają jego dane.
@GierShop Sprawdź proszę ponownie, czy wysłałeś tę informację w odpowiedzi na maila, którego od nas dostałeś. Niestety nie nie widzę, aby dotarła do nas odpowiedź od Ciebie na maila, którego wysłaliśmy godzinę temu.
Klient zrobił o zwrot towaru
@GierShop Najlepiej będzie jeśli tę informację przekażesz naszemu pracownikowi odpowiadając na jego wiadomość mailową.