Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam klient błędnie dokonał zakupu , domaga się zwrotu- ok. Chciałem dokonać zwrotu poprzez saldo allegro, dokonałem wpłaty na swe saldo kwotę poprzez PayU 04.01.2021 do dzisiaj nie widnieją na moim saldo ani w historii. Dlaczego to tak długo w PayU trwa. Może jakiś moderator pomóc?
@boonk1 Swojego konta na AF nie możesz zasilić, możesz poczekać na wpłaty od kupujących, albo oddać środki bezpośrednio z swojego konta bankowego na konto klienta.
@boonk1 Nie możesz sobie niczego wpłacić na saldo PayU. Jeśli wpłaciłeś, to niepotrzebnie zrobiłeś sobie nadpłatę za usługi Allegro. Możesz się ubiegać o zwrot tej nadpłaty, ale Allegro potrąci Ci z tego 5%, lepiej więc będzie poczekać i rozliczyć to w kolejnym rachunku za usługi.
Klientowi oddaj pieniądze zwykłym przelewem.
@boonk1, przekazałam Twoje zapytanie do odpowiedniego działu i z tego, co widzę, prowadzona jest z Tobą korespondencja mailowa w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się ją pomyślnie rozwiązać. 🙂