Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moj nabywca chciałby dokonac zwrotu towaru ktory otrzymał poprzez Allegro Paczkomaty InPost. Nie mialem jednak ustawionych warunków zwrotu które dodałem dopiero później. Jak teraz kupujący może dokonać zwrotu? twierdzi że nadal ma przycisk zwrotu wyszarzony.
Numer przesyłki jest dodany do zamówienia.
@Harriewicz Cześć. 🙂 Nie ustawiłeś warunków zwrotu, a Twoje konto nie jest firmowe. Generalnie nie musisz przyjmować zwrotu jako osoba prywatna, ale jeśli wyraziłeś na to swoją zgodę, to kupujący może nadać do Ciebie paczkę we własnym zakresie, tylko podaj adres 🙂
Przecież jest opcja protect, a jeśli towar nie ma konkretnych elementów, to jak kupujacy moze nie zrobić zwrotu? To troche godzi w jakąś uczciwosć i w to co allegro pisze na tematy zwrotow w czesto zadawanych pytaniach.
@Client:103346263 Jeśli towar nie ma konkretnych elementów, to nie mówimy o zwrocie, tylko o reklamacji. Nawet sprzedający jako osoba prywatna musi rozpatrzeć złożoną reklamację — co nie zmienia faktu, że na reklamację produkt odsyła we własnym zakresie kupujący. Dopiero po wydaniu pozytywnej decyzji reklamacyjnej, sprzedający zwraca koszty odesłania towaru.
No ok, juz lepiej. Ale reklamacje wysylam sprzedajacemu czy allegro? A jeśli sprzedajacy ja odrzuci dajmy na to, to co moge jeszcze zrobic, zeby uzyskac zwrot kosztów. Bo rozumiem, ze reklamacja, to paczka i pismo czy co dokladnie?
Czy moze wysylam reklamacje do allegro i do sprzedajacego albo cos w tym stylu. Chce sie po prostu dowiedzieć czy jestem chroniony i dostane zwrot pieniedzy. Jesli nie ma konkretnej ilosci elementow, ktore powinny byc wg opisu w ogloszeniu, to raczej na pewno powinien byc zwrot pieniedzy, a jesli nie bedzie to allegro sie tym zajmie tak?
@Client:103346263 Allegro nie rozpatruje takich reklamacji — stroną transakcji jest klient i sprzedający. Jeśli dostałeś towar niegodny z ofertą, to złóż reklamację do sprzedającego i poczekaj na odpowiedź.
Jeśli nie będziesz zgadzał się z decyzją reklamacyjną, to możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedającym. Pracownicy Allegro będą mieli wgląd do dyskusji, a także będą mogli się w niej wypowiedzieć i w razie potrzeby udostępnić Ci formularz Allegro Protect.
Pomieszałeś wszystko, moderatorka napisała nie musi ostawiać zwrotu, prywatny sprzedajacy nie musi przyjmować zwrotu, chyba ze wyraża na to zgodę, zwrot to zawsze koszt kupującego z wyjątkami Smart i paczkomat, a że nie było ustawionego zwrotu to nie ma ani zwrotu ani za darmo.
@Client:103346263 Zwrot to tylko czynność - fizyczne odesłanie towaru.
Istotny jest powód zwrotu - może to być odstąpienie od umowy lub reklamacja.
Osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmowania odstąpienia od umowy.
"jeśli towar nie ma konkretnych elementów" to należy złożyć sprzedającemu reklamację i wykonać zwrot w celu rozpatrzenia tej reklamacji.