Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klienta odebrała paczkę 17 marca 2022, a zwrot odebrałem dzisiaj 08.04.2022 jak wygląda sytuacja ze zwrotem? 14 dni już minęło od odebrania przesyłki. Decyzję o zwrocie klientka podjęła 27.03.2022. Czy muszę zwrócić klientce pieniądze?
@sklep_mamaidziec
Termin na ZGŁOSZENIE zwrotu (odstąpienia od umowy) to 14 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu w którym przesyłka została dostarczona. Teoretycznie po ZGŁOSZENIU zwrotu (odstąpienia od umowy) kupujący ma 14 dni na odesłanie przesyłki ale nawet przekroczenie tego terminu nie unieważnia odstąpienia - odstąpienie uznaje umowę sprzedaży za niezawartą i towar prawnie jest Twoją własnością.
Jeśli paczkę odebrała w dniu 17.03, zwrot zgłosiła 27.03 a przesyłka dotarła do Ciebie 08.04 to klientka zmieściła się we wszystkich terminach - zwrot musisz przyjąć.
@sklep_mamaidziec wszystko gra i buczy , nie masz żadnych podstaw , aby odmówić przyjęcia zwrotu .
@sklep_mamaidziec tak klient ma 14 dni za odstąpienie i 14 dni na odesłanie od odstąpienia + przewóz i paczkę możesz zgodnie z prawem dostać po miesiącu i musisz oddać kasę 😄