Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Czy w przypadku zwrotu produktu mam oddać kupującemu oprócz kosztu produktu również koszt wysyłki?
Pozdrawiam serdecznie
Najniższy koszt wysyłki dostępny w ofercie.
Dziękuję bardzo za pomoc
Tylko pamiętaj, że "darmowa" dostawa ze SMARTem nie zalicza się jako najniższy koszt wysyłki.
Dzięki 😉
@janeana Jesteś prywatnym sprzedającym, masz Smarta >kupujący kupił ze Smartem to ma darmowy zwrot, Ty po takim zwrocie zwracasz kupującemu to co zapłacił bo kupując ze Smartem nie płacił za wysyłkę, a jak płacił to zwracasz koszt zakupu +najniższy koszt wysyłki w danej ofercie.
@janeana To zależy czy sprzedajesz jako firma, czy jako osoba prywatna > a także od powodu zwrotu.
Nic nie piszesz o powodzie zwrotu - reklamacja, czy odstąpienie od umowy, a to są 2 różne rzeczy.
Jak widać, nie tylko kupujący mają z tym problem, ale i sprzedający.
Jak kupujący zwrócił towar z tytułu odstąpienia od zawartej umowy, oferujesz mu przesyłkę w cenie np. 6,99 zł za list polecony - do np. 20 zł za pobraniem - to zwracasz mu jedynie 6,99 zł.