anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktu - czy oddać koszt wysyłki zamawiającemu towar

janeana
#11 Animator#

Witajcie,

Czy w przypadku zwrotu produktu mam oddać kupującemu oprócz kosztu produktu również koszt wysyłki?

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

komis-bell
#21 Demiurg#

Najniższy koszt wysyłki dostępny w ofercie.

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję bardzo za pomoc

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Tylko pamiętaj, że "darmowa" dostawa ze SMARTem nie zalicza się jako najniższy koszt wysyłki.

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dzięki 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@janeana Jesteś prywatnym sprzedającym, masz Smarta >kupujący kupił ze Smartem to ma darmowy zwrot, Ty po takim zwrocie zwracasz kupującemu to co zapłacił bo kupując ze Smartem nie płacił za wysyłkę, a jak płacił to zwracasz koszt zakupu +najniższy koszt wysyłki w danej ofercie.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@janeana To zależy czy sprzedajesz jako firma, czy jako osoba prywatna > a także od powodu zwrotu.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Nic nie piszesz o powodzie zwrotu - reklamacja, czy odstąpienie od umowy, a to są 2 różne rzeczy.

Jak widać, nie tylko kupujący mają z tym problem, ale i sprzedający.

Jak kupujący zwrócił towar z tytułu odstąpienia od zawartej umowy, oferujesz mu przesyłkę w cenie np. 6,99 zł za list polecony - do np. 20 zł za pobraniem - to zwracasz mu jedynie 6,99 zł.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów