Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy zwrot produktu ze wskazaniem "nie pasuje mi" przekłada się na jakość (punkty) mojej sprzedaży?
W lipcu i sierpniu jest tej sprzedaży dużo ( jak na moja skromną działalność). Wielu klientów jednak dokonuje zwrotu ze wskazaniem "nie pasuje mi". Staram się jak mogę by przesyłki były maksymalnie szybko wysyłane, ale domyślam się ze poprzez poprzez takie wskazanie przyczyny zwrotu siada mi jakość sprzedaży.
"nie pasuje mi" - stanowi w mojej opinii krzywdzące dla Sprzedawcy określenie przyczyny zwrotu.
"nie pasuje mi" - bo co? nie ten rozmiar (wielu klientów kupuje produkty w różnych rozmiarach, po czym zwraca te, które sa za małe / za duże), nie ten kolor? nie taki rodzaj materiału?
Szanuje prawo do zwrotu Kupujących, ale dlaczego kosztem ciężkiej pracy Sprzedawców?!
Może doświadczeni Sprzedawcy wypowiedzą się w tej kwestii, cos doradzą.
@Anwo123000 Kupujący odstępując od umowy nie musi podawać żadnego powodu, ale może go podać. Po odstąpieniu umowa jest z mocy prawa niezwarta. Podanie takiego powodu w odstąpieniu, które stanowi o niezawartej umowie, nie może więc wpływać na jakość sprzedaży. Nie było umowy, więc coś, czego nie było nie może wpływać na jakość sprzedaży.
Dziękuję za odpowiedź.
Anwo123000 weź i prestań ....... ! bo skończysz w Tworkach , oddał to oddał , zwróciłeś kasę i Twoja rola się skończyła ...... WYLUZUJ ...