anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji dla sprzedającego

Bultar1
#2 Obserwator#

Witam serdecznie

Dzisiaj w moim przypadku miała miejsce głupia sytuacja. Klient zakupił przedmiot, którego zabrakło mi w ofercie. Rozmawiałem z nim przez telefon i nie ma żadnego problemu o to. 

Moje pytanie brzmi, jak postąpić w takiej sytuacji, żeby Allegro zwróciło mi prowizję. 

Po rozmowie z kupującym, zaznaczyłem status wysyłki na "anulowano" i złożyłem wniosek o zwrot prowizji. Niestety od razu po kilku sekundach, został on odrzucony. Klient wybrał wysyłkę pobraniową, dlatego też nie mam jak udowodnić, że nie zapłacił mi pieniędzy za zakupiony towar.

Co mogę w takiej sytuacji jeszcze zrobić?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

Nic, do transakcji nie doszło z Twojej winy i zwrot Ci się nie należy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów