Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Dzisiaj w moim przypadku miała miejsce głupia sytuacja. Klient zakupił przedmiot, którego zabrakło mi w ofercie. Rozmawiałem z nim przez telefon i nie ma żadnego problemu o to.
Moje pytanie brzmi, jak postąpić w takiej sytuacji, żeby Allegro zwróciło mi prowizję.
Po rozmowie z kupującym, zaznaczyłem status wysyłki na "anulowano" i złożyłem wniosek o zwrot prowizji. Niestety od razu po kilku sekundach, został on odrzucony. Klient wybrał wysyłkę pobraniową, dlatego też nie mam jak udowodnić, że nie zapłacił mi pieniędzy za zakupiony towar.
Co mogę w takiej sytuacji jeszcze zrobić?
Pozdrawiam
Nic, do transakcji nie doszło z Twojej winy i zwrot Ci się nie należy 🙂