Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mam ubiegać się o zwrot prowizji od sprzedaży, gdy rzeczywiście do sprzedaży nie doszło.
Kupujący wybrał opcję odbiór osobisty i nigdy przedmiotu nie odebrał ani też nie odpisuje na wiadomości.
Allegro obciążyło mnie prowizją za sprzedaż a de facto produktu nie sprzedałam.
Help.
W zakładce ,,zamówienia od kupujących ,, -akcje - zwrot prowizji - powód - zatwierdź , po odrzuceniu odwołanie .
Czy to działa tak samo jak wystawiałam przedmiot przez allegro lokalnie? bo chyba nie... 😞
karolciaa_k W lokalnie jest oplata transakcyjna , o jej zwrot musisz pisać przez pomoc
@karolciaa_k O zwrot naliczonej opłaty na Allegro Lokalnie poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się o jakiś dowód na to, że kupujący zrezygnował z przedmiotu.