Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kontaktuje się już 4 raz w sprawie zakupu dokonanego u mnie 12 czerwca 2024.
Sprzedający dokonał zakupu. Prawdopodobnie próbował rozbić płatność na raty, ale bezskutecznie, w wyniku czego status zamówienia to: "Podzielona płatność", "Do zapłaty 18 900,00 zł".
Nie mogę skontaktować się ze sprzedającym - jego nr nie odpowiada, na SMS również nie dostałem odpowiedzi, próbowałem również kontaktu poprzez Allegro - bezskutecznie.
Kontaktowałem się z Państwem już w tej sprawie - podobno była interwencja - kupujący dostał odpowiednie powiadomienie i wiadomość od Allegro, ale nic to nie zmieniło. (dwukrotnie)
Nie możemy odzyskać prowizji, wniosek jest automatycznie odrzucany (zaznaczę tutaj, że jest ona duża). Proszę o finalne rozwiązanie tej sprawy, anulowanie zakupu i zwrot prowizji.
Pisanie maili do Państwa nie pomaga, z Państwa strony było już wysyłane 2 razy powiadomienie itd. - dostaję od Was odpowiedź, że bardzo Wam przykro, że zachęcacie do ponownego kontaktu z klientem... tyle, że tego kontaktu nie da się uzyskać.
Pozdrawiam.
@Kamtech_Kielce działam już w Twojej sprawie, więc jak tylko dostanę szczegóły, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią.
@Kamtech_Kielce bardzo mi przykro, ale nie mam dobrych wieści. Wiem, że kontakt z kupującym jest utrudniony, ale dopóki nie przedstawisz odstąpienia przez klienta i zwrotu wpłaty nie możemy przyznać Ci zwrotu prowizji, ponieważ nie mamy do tego regulaminowych podstaw. W ramach podzielonej płatności, pieniądze nie przechodzą przez nasze systemy, a nie mamy dostępu do danych z Twojego konta bankowego i nie możemy potwierdzić, że te środki na Twoje konto wpłynęły lub nie.