anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji nieopłaconego zamówienia

Kamtech_Kielce
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Kontaktuje się już 4 raz w sprawie zakupu dokonanego u mnie 12 czerwca 2024.

Sprzedający dokonał zakupu. Prawdopodobnie próbował rozbić płatność na raty, ale bezskutecznie, w wyniku czego status zamówienia to: "Podzielona płatność", "Do zapłaty 18 900,00 zł".

Nie mogę skontaktować się ze sprzedającym - jego nr nie odpowiada, na SMS również nie dostałem odpowiedzi, próbowałem również kontaktu poprzez Allegro - bezskutecznie.

Kontaktowałem się z Państwem już w tej sprawie - podobno była interwencja - kupujący dostał odpowiednie powiadomienie i wiadomość od Allegro, ale nic to nie zmieniło. (dwukrotnie)

Nie możemy odzyskać prowizji, wniosek jest automatycznie odrzucany (zaznaczę tutaj, że jest ona duża). Proszę o finalne rozwiązanie tej sprawy, anulowanie zakupu i zwrot prowizji.

Pisanie maili do Państwa nie pomaga, z Państwa strony było już wysyłane 2 razy powiadomienie itd. - dostaję od Was odpowiedź, że bardzo Wam przykro, że zachęcacie do ponownego kontaktu z klientem... tyle, że tego kontaktu nie da się uzyskać. 

Pozdrawiam.

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kamtech_Kielce działam już w Twojej sprawie, więc jak tylko dostanę szczegóły, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kamtech_Kielce bardzo mi przykro, ale nie mam dobrych wieści. Wiem, że kontakt z kupującym jest utrudniony, ale dopóki nie przedstawisz odstąpienia przez klienta i zwrotu wpłaty nie możemy przyznać Ci zwrotu prowizji, ponieważ nie mamy do tego regulaminowych podstaw. W ramach podzielonej płatności, pieniądze nie przechodzą przez nasze systemy, a nie mamy dostępu do danych z Twojego konta bankowego i nie możemy potwierdzić, że te środki na Twoje konto wpłynęły lub nie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów