Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Ktoś kupił u mnie rzecz (naklejkę) i nie zapłacił - cały czas widnieje że płatność rozpoczęta i zapłacono 0 zł. Ok, kij tam, ale allegro pobrało prowizję. I pytanie czy można się starać o zwrot tej prowizji, a jeśli tak to po jakim czasie i jak to się odbywa. Klient od momentu zakupu nie logował się, prawdopodobnie niezarejestrowany ktoś jako gość.
@n5xpoint Odczekaj 7 dni, bo tyle ma kupujący regulaminowo na zapłatę. Potem wystąp o zwrot prowizji tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Super, dzięki za odpowiedź
,,zamówienia od kupujących - akcje - zwrot prowizji - powód - zatwierdź . ,,
@n5xpoint odczekaj 7 dni i poproś o zwrot prowizji