Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient złożył reklamację, my ją uznaliśmy, zwróciliśmy klientowi środki i dostaliśmy e-mail od allegro z informacją że możemy wnioskować o zwrot prowizji, ale w momencie kiedy naciskamy na "zwrot prowizji", przekierowuje nas do zamówień i tam już nie możemy złożyć wniosku o zwrot prowizji, ponieważ minął termin 45 dni, ale nie był to zwrot towaru, a reklamacja, więc zwrot prowizji powinien nastąpić (przynajmniej według nas), Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu
@foryc_pl a ile minęło od zakupu. Kiedyś się zdarzyło, że oddało ale to było kilka dni po terminie.
To nie jest prowizja tylko opłata transakcyjna i jest uzależnione od wielu czynników np. Jakości sprzedawcy czy zwrot czy reklamacja.
@foryc_pl w takiej sytuacji napisz proszę do nas przez ogólny formularz kontaktowy, ale w swojej wiadomości wskaż o jakie zamówienie dokładnie chodzi.