anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji po uznanej reklamacji klienta i zwrocie środków

foryc_pl
#8 Zapaleniec

klient złożył reklamację, my ją uznaliśmy, zwróciliśmy klientowi środki i dostaliśmy e-mail od allegro  z informacją że możemy wnioskować o zwrot prowizji, ale w momencie kiedy naciskamy na "zwrot prowizji", przekierowuje nas do zamówień i tam już nie możemy złożyć wniosku o zwrot prowizji, ponieważ minął termin 45 dni, ale nie był to zwrot towaru, a reklamacja, więc zwrot prowizji powinien nastąpić (przynajmniej według nas), Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foryc_pl a ile minęło od zakupu. Kiedyś się zdarzyło, że oddało ale to było kilka dni po terminie. 

To nie jest prowizja tylko opłata transakcyjna i jest uzależnione od wielu czynników np. Jakości sprzedawcy czy zwrot czy reklamacja.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@foryc_pl w takiej sytuacji napisz proszę do nas przez ogólny formularz kontaktowy, ale w swojej wiadomości wskaż o jakie zamówienie dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów