Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, natknąłem się na taki problem że ktoś robi sobie ze mnie żarty. Otóż wyjaśniam, Wystawiłem kilka sztuk produktu zostały kupione(tak naprawdę nie ale o tym dalej) nagle w ciągu kilku minut przez jakiś klientów. Mieli dość specyficzne imiona i nazwiska, RODO więc nie mam niestety okazji wymienić. Problem tkwi w tym że żadna osoba nie opłaciła zamówień a mi została naliczona dość spora kwota ponieważ tych zamówień było aż 5 a 2 nawet po 2 produkty. Złożyłem wnioski ale wydaje mi się że regulamin nie uwzględnia takiej sytuacji. Co robić? Dziękuje z góry za pomoc.
Złożyłeś wniosek o zwrot prowizji? Jeśli klienci nie zapłacili, zwrot powinien być przyznany. Gdyby jednak Allegro odmówiło zwrotu prowizji, złóż odwołanie i wyjaśnij sprawę; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@jerzy74878 dziękuję za skontaktowanie się z nami! Widzę, że rabat transakcyjny został Ci przyznany. W takich sytuacjach udzielamy rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) tutaj możesz przeczytać więcej na temat zwrotu prowizji w przypadku nie zrealizowanej umowy.