anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji w przypadku nie opłacenia zamówienia przez klienta

jerzy74878
#7 Wielbiciel#

Witam, natknąłem się na taki problem że ktoś robi sobie ze mnie żarty. Otóż wyjaśniam, Wystawiłem kilka sztuk produktu zostały kupione(tak naprawdę nie ale o tym dalej) nagle w ciągu kilku minut przez jakiś klientów. Mieli dość specyficzne imiona i nazwiska, RODO więc nie mam niestety okazji wymienić. Problem tkwi w tym że żadna osoba nie opłaciła zamówień a mi została naliczona dość spora kwota ponieważ tych zamówień było aż 5 a 2 nawet po 2 produkty. Złożyłem wnioski ale wydaje mi się że regulamin nie uwzględnia takiej sytuacji. Co robić? Dziękuje z góry za pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Złożyłeś wniosek o zwrot prowizji? Jeśli klienci nie zapłacili, zwrot powinien być przyznany. Gdyby jednak Allegro odmówiło zwrotu prowizji, złóż odwołanie i wyjaśnij sprawę; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jerzy74878 dziękuję za skontaktowanie się z nami! Widzę, że rabat transakcyjny został Ci przyznany. W takich sytuacjach udzielamy rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) tutaj możesz przeczytać więcej na temat zwrotu prowizji w przypadku nie zrealizowanej umowy.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów