Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam nietypowy problem. Wystawiłam na sprzedaż produkt, kupujący wziął udział w licytacji (podobno przez przypadek). Kilka minut po zalicytowaniu wysłał mi wiadomość z prośbą o anulowanie oferty bo wcale nie chciał brać udziału w licytacji. Niestety, wiadomość odebrałam dopiero po zakończeniu licytacji i nie mogłam już anulować oferty. Koniec-końców sytuacja jest taka: towaru nie wysłałam, pieniędzy nie otrzymałam, ale wg Allegro licytacja się zakończyła i teoretycznie towar został sprzedany. Oczywiście prowizja została naliczona. Co mogę zrobić, żeby mi ją zwrócili? Jest to w ogóle możliwe?
Wystąp o zwrot prowizji; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Jeśli wniosek zostanie odrzucony, co najprawdopodobniej się stanie, złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i napisz w nim, że kupujący nie zapłacił.
@sobmarika1 wystąp o zwrot prowizji po 7 dniach dostaniesz o ile to zwykłe allegro