Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tzn, co? kupujący uszkodził tablet? Chyba Ci nie przyzna zwrotu, będziesz musiał pisać odwołanie, załączyć potwierdzenie zwrotu 3000zł i dopiero wtedy Ci zwrócą prowizje od tej kwoty.
Moim zdaniem, o ile otrzymasz zwrot prowizji, to od pełnej kwoty, jaką zapłacił klient.
Obawiam się że zwrotu prowizji może nie być .Tablet sprzedałeś za 3500 a po zgłoszeniu usterek umówiłeś się na 3000 zł .Nie wiem jak w tej kategorii ale u mnie w antykach prowizja jest naliczana w % ale ma swoją górną granicę np. "11% ale nie więcej niż 80 zł" i w twoim przypadku może być tak że będzie ona taka sama od kwoty 3500 zł jak i 3000 zł.
@Mario2302 moim zdaniem powinienes otrzymac pełny zwrot. Klient odstepuje od umowy Ty zwracasz środki pomniejszone o utraconą wartość produktu. Wiec to tak jakbyś przyjmował pełny zwrot wiec i prowizja powinna zostać zwrócona w całości
Wszystko zgodnie z prawem oraz Twoją umową z kupującym
@Mario2302, nie obniżamy kwoty rabatu transakcyjnego proporcjonalnie do zwrotu. Masz prawo obniżyć kwotę zwrotu środków ze względu na ewentualne uszkodzenia. W tym przypadku rabat zostałby przyznany do pierwotnej kwoty, czyli 3500 zł.
Możliwe jednak, że będziesz musiał się w tej sprawie odwołać za pomocą formularza, ponieważ system nie odnotuje pełnego zwrotu wpłaty. Możesz zostać wówczas poproszony o podesłanie zrzutu ekranu z korespondencji, z której jednoznacznie wynika, że Kupujący został poinformowany o pomniejszeniu zwrotu środków. Na tej podstawie osoba zajmująca się sprawą będzie mogła przyznać Ci rabat transakcyjny.
Dziękuję wszystkim za pomoc i cenne uwagi. Temat rozwiązany.