Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, piszę z powodu takiego iż pod koniec czerwca sprzedałem pewną rzecz, lecz kupujący zażądał zwrotu, który otrzymał z powodu pewnych komplikacji z produktem. Zwrot pieniędzy został do niego wysłany 17 lipca (płatność nie była wykonywana przez allegro finanse). Kilka dni później złożyłem wniosek o zwrot prowizji, lecz nie otrzymałem żadnego odzewu od Allegro od tygodnia. Jak mogę się dowiedzieć w ogóle czy wniosek jest rozpatrzany, nie chciałbym aby zablokowano mi możliwość sprzedaży. Nadmienię tylko że to była pierwsza rzecz jaką sprzedawałem na Allegro i po prostu nie jestem zaznajomiony z procedurami. Za odpowiedzi i pomoc serdecznie dziękuję.
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/kiedy-nie-otrzymam-rabatu-transakcyjnego...
Np. Nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojego wniosku i zwrócić Ci prowizji, jeśli:
Jeśli Allegro nie odda Ci prowizji, złóż odwołanie tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
i dołącz potwierdzenie przelewu zwrotnego.
@Mogan_Feeman Nie otrzymałeś żadnej informacji? O zaakceptowaniu lub odrzuceniu wniosku?
W takim razie napisz w tej sprawie na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
Jeżeli wniosek odrzucono, złóż odwołanie i dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.