Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący zakupił przedmiot , następnie wycofał się z zakupu . Zwróciłam się z prośbą do allegro o zwrot prowizji dostałam odmowną decyzję.
Po rozmowie z kupującym , kupujący zdecydował odebrać zakupiony towar poprosił o wysyłkę.
Jednak w dniu dzisiejszym dostałam zwrot , pieniądze oddałam za wskazane przez kupującego konto.
Jednak ani kupujący ani ja nie możemy w systemie zaznaczyć zwrotu ponieważ nie miałam włączonej opcji warunki zwrotu. Co w tej sytuacji rozmowy z kupującym są dostępne w czacie allegro podaję jego nik
Zula_89.
Proszę o rozpatrzenie zwrotu prowizji.
pozdrawiam
resinart
Jeśli Allegro odmówiło zwrotu prowizji, opisz całe zdarzenie i odwołaj się od decyzji tu;
https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Załącz dowód zwrotu wpłaty i najlepiej jakąś korespondencję, w której kupujący informuje o rezygnacji.