Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam prosze o pomoc z następujacym problemem czy to prawidłowe potraktowanie
-Wysłałem towar kupującemu
-okazało się ze jest uszkodzony
-zwróciłem wpłatę
-wystąpiłem o zwrot prowizji załączyłem skan potwierdzenia przelewu
- otrzymałęm informacje :
Ponieważ ma Pan niską jakość sprzedaży dlatego nie przyznaliśmy Panu zwrotu rabatu transakcyjnego.
Małgorzata Ma...... Zespół Allegro
@vince1977 To jest niestety zgodne z regulaminem Allegro, ale moim zdaniem bardzo nieuczciwe. Nie wiem, że to był zwrot towaru w ramach reklamacji, czy zwrot konsumencki bez podania przyczyny. Jeśli to drugie, jest to jeszcze bardziej nieuczciwe, bo Allegro pobiera prowizję od zawartych umów, a po odstąpieniu konsumenckim umowa jest niezawarta. Nie rozwiązana, tylko niezawarta, nie było umowy.
i to jest zgodne z regulaminem zeby pobierac prowizej od tranzakcji allegro , gdzie to jest napisane ?
@vince1977, prowizja od sprzedaży to tak naprawdę rabat transakcyjny, który jest formą bonusu od Allegro. Nie jest on obligatoryjny. Ponadto, rabat transakcyjny nie przysługuje, gdy kupujący zwróci przedmiot i poda jeden z poniższych powodów:
oraz jakość Twojej sprzedaży jest niższa niż poziom "neutralny". Więcej na ten temat znajdziesz tutaj.
I to jest uczciwe ? braliscie udzieł w sporze i nie wspomnielsicie słowem ze sie tak stanie , nie dyskutowałem o uszkodzeniu lampy poprostu wzielem to na klate a wy teraz chcecie zarobic na mojej stracie ,
1. Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.
@xyz96, kupujący reklamował przedmiot.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy Sprzedający zawarł umowę sprzedaży a Transakcja nie naruszała Regulaminu Allegro, Allegro może przyznać Sprzedającemu w bieżącym okresie rozliczeniowym rabat transakcyjny na świadczenie usług w ramach Allegro.
Jeżeli to była reklamacja, odmowa zwrotu prowizji jest mniej nieuczciwa, choć zgodna z regulaminem 🙂
Pytałem sie czy uczciwym jest pobieranie 10% prowizji od tranzakcji ktora sie nie odbyła ? przeciez w tym punkcie pisze o zawartej umowie a w moim przypadku umowa została rozwiazana ?
@vince1977, cytujesz regulamin dotyczący odstąpienia od umowy. W tym wypadku była to reklamacja.
Czy uwazasz ze , ta uwmowa nie została rozwiazana ?
czy słusznym jest pobieranei prowizji od rozwiązanej umowy ?
@vince1977, nasze działania są zgodne z założeniami regulaminu, który zaakceptowałeś, zakładając konto w serwisie.
jeszce raz zadam pytania jak bys mogła udzielic odopowiedzi w podpuntach
1 Czy uwazasz ze , ta uwmowa nie została rozwiazana ?
2 czy słusznym jest pobieranei prowizji od rozwiązanej umowy ?
i zacutuj prosze freagment regulaminu gdzie pisze ze od rozwiazanej umowy tez pobieracie prowizej
bo jak do tej pory nie udało Ci się
jeszce raz zadam pytania jak bys mogła udzielic odopowiedzi w podpuntach
1 Czy uwazasz ze , ta uwmowa nie została rozwiazana ?
2 czy słusznym jest pobieranei prowizji od rozwiązanej umowy ?
i zacutuj prosze freagment regulaminu gdzie pisze ze od rozwiazanej umowy tez pobieracie prowizej
bo jak do tej pory nie udało Ci się
@vince1977, prowizję zwracamy na zasadach określonych w załączniku 4 do regulaminu. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi doszło do zawarcia umowy. Jako że towar okazał się wadliwy, powstał obowiązek po Twojej stronie. Moje zdanie na ten temat nie ma znaczenia - liczy się przestrzeganie regulaminu, do czego zobowiązałeś się podczas rejestracji w serwisie.