Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, nie mogę znaleźć miejsca, w którym mam zgłosić zwrot prowizji, za zwrócony przez Kupującego towar (środki Kupującemu zostały zwrócone). Z góry dziękuję za pomoc.
moja sprzedaż po prawej,potem sprzedaż po lewej w rogu,zamówienia , wybierasz jakie które zamowienie-akcje-zwrot prowizjii
Dziękuję! 🙂
Aby złożyć wniosek Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji. Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów. Kliknij [Złóż wniosek].