anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Hej.

Mam pytanie, czy można odzyskać prowizję za sprzedaż po raz drugi? Tzn: kupujący nie zapłacił - złożyłam wniosek o zwrot prowizji i go otrzymałam, po jakimś czasie jednak dokonał zapłaty za kupiony produkt i ponownie naliczono mi prowizję, ale towar odesłał... Nie mogę złożyć kolejnego wniosku o zwrot?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy, ale w zgłoszeniu koniecznie napisz, o które dokładnie zamówienie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów