zwrot prowizji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak wystąpić o zwrot prowizji za zamówienie z września 2021Rr. Zamówienia nie widać już na koncie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Termin na złożenie wniosku też już minął.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuję za odpowiedź. W ciągu ilu dni można wystąpic o zwrot prowizji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile dni ma sprzedający na wystąpienie o zwrot prowizji pobranej przez allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FORUM-BIURO 45 dni od sprzedaży. Czasem nawet po tym terminie można pisać do allegro, no ale nie po prawie roku czasu 😀

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka złożyła reklamację na czajnik. Produkt nie nadaje się do naprawy, nie możemy też wysłać nowego czajnika ponieważ ten model nie jest już produkowany. Zwróciliśmy klientce pieniądze. Jak terza wystąpić do allegro o zwrot prowizji. Zamówienie nie jest już widoczne na koncie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FORUM-BIURO Masz na to 45 dni od zawarcia transakcji. Rabat transakcyjny otrzymasz w określonych przypadkach.
Nie przyznamy rabatu transakcyjnego, jeśli:
- Kupujący zapłacił za zakupy za pomocą Allegro Finanse i nie dostał od Ciebie zwrotu swojej wpłaty tą samą drogą (czyli przez Allegro Finanse).
- W zamówieniu nie został dodany numer listu przewozowego - dotyczy zamówienia za pobraniem, gdy kupujący nie zwróci towaru za pomocą formularza w zakładce Moje zakupy.
- Kupujący w formularzu zwrotu przedmiotu wskaże jeden z powodów zwrotu:
- Niezgodny z opisem
- Nie dotarł na czas
- Brakujący element
- Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała
- Wada wykryta podczas użytkowania
a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż Neutralny. Tu sprawdzisz poziom jakości swojej sprzedaży.
- Kupujący w odpowiedzi na naszego mejla wskaże, że do zrealizowania umowy nie doszło z Twojej (sprzedającego) winy.
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli była reklamacja to nie wiem czy wam zwrócą, o zwrot rabatu piszesz tu, dołącz dowód: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rabat-transakcyjny-zwrot-prowizji/jak-odzyskac-prowizje-o...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FORUM-BIURO po co kolejny wątek o tym samym ? https://spolecznosc.allegro.pl/t5/początkujący-sprzedawcy/zwrot-prowizji/m-p/406534#M81998
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To już nie dostaniesz zwrotu po takim czasie!