anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

arekrozekfrank
#7 Wielbiciel#

Witam. Sprzedawałem moje pierwsze przedmioty i przy 0ierwszym razie coś poszło nie tak i musiałem wystawić przedmiot jeszcze raz. Za drugim razem podczas pakowania okazało się że komputer jest uszkodzony o czym poinformowałem kupującego i zrobilem zwrot. Okazało się że musiałem dwa razy zapłacić prowizje po czym zlozylem w obu przypadkach wnioski o zwrot prowizji. Po ponad tygodniu widnieje tylko że zaakceptowano w obu przypadkach. Nic nie dostałem żadnego zwrotu. Ile to może trwać?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

@arekrozekfrank masz tu https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro zmień na typ operacji - zwrot kosztów 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów