Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wygrał aukcję, ale zrezygnował z zakupu. Wybrał sposób wysyłki i to wszystko. Nie mogę uzyskać zwrotu prowizji - jest nieaktywny. Nadmienić, że w aukcji zaznaczyłam, że nie przyjmuję zwrotów. Co powinnam zrobić?
Normalne Allegro czy lokalne? Jesteś osobą prywatną? Bo jeśli firmą, to nie możesz zastrzec, że nie przyjmujesz zwrotów 🙂 Ew. jeśli masz produkt, który podlega takowym wyłączeniom, to musisz podać podstawę prawną.
Normalnie przy transakcji w zakładce "moja sprzedaż" jak masz tą transakcję to jak sobie rozwiniesz napis "akcje" to będzie coś takiego jak "zwrot prowizji". Klikasz i zaznaczasz za co ma być zwrot. Oczywiście to tylko na normalnym Allegro, nie lokalnie.
@magda190tpc Odczekaj 7 dni, wtedy zwrot będzie aktywny.
@magda190tpc Z tego, co widzę, prowizja w ogóle nie została naliczona. Sprawdź to w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro