Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam naliczono mi prowizję za ostatnią sprzedaną u mnie pozycje lecz kwota została zwrócona w całości a widnieje jako nie zwrócona.
@jbasiuk Czy dobrze rozumiem, że zwróciłaś pieniądze kupującemu, ale nie otrzymałaś zwrotu prowizji? Jeśli tak, złóż proszę wniosek wykonając następujące kroki:
Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.
Twój wniosek rozpatrzymy na podstawie danych systemowych, a jeśli nie będą one wystarczające do rozpatrzenia wniosku, wyślemy do kupującego e-mail dotyczący niezrealizowanego zakupu.
witam!
chciałabym poprosić o anulowanie prowizji za ostatnią sprzedaż (kombinezon), zapomniłam usunąć aukcję, a kombinezon sprzedałam dla znajomego...pieniążki przelałam dla klienta
to nie tu
@wasp_elk O zwrot prowizji poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód zwrotu wpłaty i najlepiej pisemną rezygnację kupującego.