anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

jbasiuk
#7 Wielbiciel#

Witam naliczono mi prowizję za ostatnią sprzedaną u mnie pozycje lecz kwota została zwrócona w całości a widnieje jako nie zwrócona. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jbasiuk Czy dobrze rozumiem, że zwróciłaś pieniądze kupującemu, ale nie otrzymałaś zwrotu prowizji? Jeśli tak, złóż proszę wniosek wykonając następujące kroki: 

  1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. 

  2. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

  3. Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.

  1. Kliknij [Złóż wniosek].

Twój wniosek rozpatrzymy na podstawie danych systemowych, a jeśli nie będą one wystarczające do rozpatrzenia wniosku, wyślemy do kupującego e-mail dotyczący niezrealizowanego zakupu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wasp_elk
#1 Nowicjusz#

witam!

chciałabym poprosić o anulowanie prowizji za ostatnią sprzedaż (kombinezon), zapomniłam usunąć aukcję, a kombinezon sprzedałam dla znajomego...pieniążki przelałam dla klienta

oznacz moderatorów

ACCURON
#13 Ambasador#

to nie tu

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@wasp_elk  O zwrot prowizji poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód zwrotu wpłaty i najlepiej pisemną rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów