Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem prywatnym sprzedawcą - nie przedsiębiorcą. Pani kupiła ode mnie rzecz i chce ją zwrócić, ale ja się nie zgodziłam bo nie przyjmuję zwrotów zwłaszcza, że miała wszystko podane w opisie. Napisałam jej taką wiadomość a ona założyła mi dyskusję na allegro. Dostałam taką wiadomość od Allegro: "proszę wydać decyzję reklamacyjną i ją uzasadnić ". Nie wiem teraz czy po tej dyskusji muszę przyjąć jej zwrot czy nadal mogę trzymać się swojego. Pozdrawiam.
@ewelinaa0201 Jeśli jest to zwrot (np. kupujący się rozmyślił) to nie musisz go przyjmować.
Jeśli natomiast jest to reklamacja (np. wada towaru, niezgodność z opisem) to musisz ją rozpatrzyć - masz na to 14 dni od momentu zgłoszenia, możesz wymagać odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji.
Na co konkretnie powołuje się kupujący? Czemu chce dokonać zwrotu?
uważa ze zdjecia z ogloszenia sa zupelnie inne od rzeczywistej rzeczy. mimo ze w opisie bylo wszystko dokładnie opisane. wymiary, jaki material itd.
@ewelinaa0201 Czyli jest to reklamacja - musisz ją rozpatrzyć (pozytywnie lub negatywnie). Decyzje musisz podjąć oczywiście sama.
jak rozpatrze ją negatywnie to może Allegro robić mi jakie sproblemy skoro włączyło sie do dyskusji?
@ewelinaa0201 Jeśli rzeczowo uargumentujesz swoją decyzję to allegro nie powinno się przyczepić.
@ewelinaa0201 Wszystko jest możliwe, najbardziej prawdopodobna wersja to wypłata odzszkodowania kupującej, oczywiście ty za to zapłacisz, a kupująca będzie mieć i przedmiot i pieniądze.
Takie są obecnie uroki sprzedawania na Allegro.