anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot/reklamacja SMART

kupdziecku_pl
#8 Zapaleniec#
PILNE!
Potrzebuję od Was pilnej informacji: klientka zareklamowała towar, poprosiłem ją o wysłanie go do hurtowni.
Jednak zrobiła zwrot na Allegro, bo przesyłka do niej poszła przez SMART i zwrot/reklamacja miała być bez kosztów.
Oczywiście zwrot na Allegro powoduje, że mam oddać kasę za towar, a ją interesuje wymiana.
Jak to wyprostować, żeby nie trzeba było robić niepotrzebnych przelewów - ja zwrotu, a klientka, żeby nie musiała płacić ponownie?
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli nie wystąpisz o zwrot prowizji, nie musisz oddawać kasy. Wyślij drugi towar i po sprawie.

oznacz moderatorów

kupdziecku_pl
#8 Zapaleniec#

Prowizji jeszcze nie płacę, więc tu nie ma problemu.
Chodzi tylko o przesyłkę bezpłatną dla klienta, a dla mnie o wiedzę, co w takim wypadku się dzieje.
A dokładnie:
- zwrot w Smarcie jest za darmo, a reklamacja? To koszt po stronie klienta, nawet jak dostał paczkę w przez SMART?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Klient może w ramach Smarta odesłać też reklamację. Jeśli reklamacja jest zasadna, sprzedający na tym zyskuje, ponieważ nie musi kupującemu oddawać kosztu odesłania do reklamacji.

oznacz moderatorów

kupdziecku_pl
#8 Zapaleniec#

Ok. super, a podpowiedz proszę mi jeszcze jedną rzecz:
- jaką firmą można odesłać paczkę? Bo klientce wyskakuje tylko poczta polska

- poza tym ma problem z wygenerowaniem etykiety

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Paczkę może odesłać bezpłatnie w taki sposób; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dostawa-z-allegro-smart/metody-dostawy-i-zwrotu-przesylek-w-...

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

Jeśli ma z tym problem, musi odesłać na swój koszt, który powinien zwrócić sprzedawca po uznanej reklamacji.

oznacz moderatorów