Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli nie wystąpisz o zwrot prowizji, nie musisz oddawać kasy. Wyślij drugi towar i po sprawie.
Prowizji jeszcze nie płacę, więc tu nie ma problemu.
Chodzi tylko o przesyłkę bezpłatną dla klienta, a dla mnie o wiedzę, co w takim wypadku się dzieje.
A dokładnie:
- zwrot w Smarcie jest za darmo, a reklamacja? To koszt po stronie klienta, nawet jak dostał paczkę w przez SMART?
Klient może w ramach Smarta odesłać też reklamację. Jeśli reklamacja jest zasadna, sprzedający na tym zyskuje, ponieważ nie musi kupującemu oddawać kosztu odesłania do reklamacji.
Ok. super, a podpowiedz proszę mi jeszcze jedną rzecz:
- jaką firmą można odesłać paczkę? Bo klientce wyskakuje tylko poczta polska
- poza tym ma problem z wygenerowaniem etykiety
Paczkę może odesłać bezpłatnie w taki sposób; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dostawa-z-allegro-smart/metody-dostawy-i-zwrotu-przesylek-w-...
Jeśli ma z tym problem, musi odesłać na swój koszt, który powinien zwrócić sprzedawca po uznanej reklamacji.