Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej mam pytanie.
Otrzymałem dzis zwrot samochodu zdalnie sterowanego, klient nie podał przyczyny zwrotu.
Opakowanie produktu jest pogniecione , czesci typu bateria i inne potrzebne do uruchomienia zabawki były rozpakowywane i same opony od samochodu są brudne , wiec ewidentnie klient nim jezdził po szutrze czy innym podworku.
prosze mi powiedziec co mam z tym fantem zrobic?
Cały produkt wyczyszcze i czesci po kompletuje i po zamykam w kartonikach tak jak to powinno byc,
ale opakowania juz raczej nie doprowadze do stanu jak nowy.
kolejna rzecz nie wiem czy jak nie sprzedam go dalej to ktos sie nie dopatrzy gdzie brudu i odeśle z powrotem bo był uzywany.
Wystaw jako ,, po zwrocie ,, postaraj się dokładnie opisać stan , a nabywcy ,który zwrócił potrąć ze zwrotu odpowiednią kwotę równieą za Twoją fatygę . Porób zdjęcia mogą się przydać w przypadku dyskusji .
staram sie o same pozytywne komentarze. czy klient który zwrocił towar moze wystawić mi negatywną ocene ?
@RelaxAndFun odlicz parę złotych i sprzedaj jako powystawowy 🙂
Rozdział 4 Prawo odstąpienia od umowy
Art. 34.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy