anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru. Klient odesłał połowę zamówienia.

Elektronika_AZ
#1 Nowicjusz#

Klientka zamówiła u mnie dwa towary i postanowiła je zwrócić. W przypadku obu towarów zaznaczyła "odstąpienie bez podania przyczyny", ale dotarł do mnie tylko jeden z nich. Co robi się w takiej sytuacji? Czy w zakładce "decyzja zwrotowa" powinienem wybrać opcję "zwróć wybraną kwotę" i zwrócić pieniądze tylko za jeden towar, czy lepiej odmówić zwrotu i poczekać, aż klientka dośle do mnie drugi towar, skoro również zaznaczyła przy nim odstąpienie?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Elektronika_AZ poczekaj aż drugi produkt do Ciebie dotrze. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów