Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił ode mnie towar spersonalizowany, towar po prostu był źle docięty, i mówił mi że chce zwrócić towar i abym zwrócił mu pieniądze, miał czas wysyłać paczkę 2 tygodnie po 2 miesiącach klientowi sobie przypomina że ma zwrócić towar i pisze do mnie że jutro wysyła z powrotem i chce aby otrzymał zwrot, przyjmować jego zgłoszenie?
Ty źle wymierzyłeś, więc lepiej przyjmij bo mogą wyniknąć z tego tylko większe problemy, W zasadzie to reklamcja.
@EchoVibes Źle docięty z czyjej winy?
Mojej
@EchoVibes W takim razie odpowiedź na pytanie "przyjmować jego zgłoszenie?" brzmi oczywiście TAK.
Jeżeli doszło do problemu z Twojej winy, to oczywiście musisz przyjąć reklamację. Za pierwszym razem masz do wyboru oddać pieniądze, wymienić na nowy produkt, albo go naprawić, chociaż z tą ostatnią opcją pewnie będzie niewykonalne.
Nie możesz (w sumie możesz, dobra, ale byłoby to nieuczciwe) odrzucić takiego roszczenia, bo klient ma na to nie 2 tygodnie, jak w przypadku zwrotu, tylko 2 lata z tytułu rękojmi. Jak odrzucisz reklamację, to i tak Allegro na Twój koszt wypłaci pieniądze klientowi, a Tobie pewnie jeszcze zablokuje konto za brak dobrej wiary.