Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , sprzedałem na allegro nowa chłodnice powietrza do auta . chłodnica jest zgodna z opisem i ze zdjęciem , a kupujacy twierdzi ze nie , udowodniłem mu ze do tego modelu wystepuja 2 rodzaje i a on mimo opisu i zdjec kupił moja ale nie taka jak on potrzebuje, chce ja zwrócić czy moge nie przyjać zwrotu ?, chłodnica sprzedana jako nowa( przyjechała w aucie które kupiłem i poprostu lezała w garażu i ja wystawiłem).. , sprzedana bez faktury paragonu poniewaz nie mam firmy ..
Jako osoba prywatna, nie masz obowiązku przyjmowania zwrotów.
Dziękuje za odpowiedz
@biemw1 Jako osoba prywatna masz obowiązek przyjmować zwroty w ramach reklamacji. Jeśli chłodnica miała pasować do konkretnego auta, a nie pasuje, powinieneś przyjąć zwrot i oddać kupującemu wszystkie koszty, także koszt odesłania. Jeśli tego nie zrobisz, kupujący może otworzyć spór, w którym poprosi o wsparcie Allegro, może też wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to dla sprzedawcy stanowi zazwyczaj spory problem.
Zwrotów bez podania przyczyny przyjmować nie musisz.
spor juz otwaty . kwestia jest tego typu że chłodnica nie pasuje ze wzgledu na to ze sa 2 rodzaje . a kupujący ma akurat ten drugi , z drugiej strony dostał towar dokladnie taki jak zdjeciach i w opisie, nie jest moja winą ze nie spojrzal nawet na zdjecie kliknął kup teraz i juz a teraz telefony pretensje
Racja jest po twojej stronie, kupujący dostał towar zgodny z opisem. Skoro nie dopytał przed zakupem, jego wina.
Pamiętaj tylko, aby w dyskusji prowadzić konwersację grzecznie i odpowiadać w terminie - Allegro jest na to bardzo wyczulone.
@biemw1 Jeżeli napisałeś w aukcji, że chłodnica pasuje do samochodu X, to ma pasować do samochodu X. Znamy tutaj tylko Twoje zdanie, kupujący się nie wypowiedział, trudno to ocenić. W Dyskusji pracownik Allegro będzie mógł to zrobić, ma wgląd w opis aukcji.