Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił towar i nie wypełnił formularza zwrotu w przepisowym terminie 14 dni.Po upływie 17 dni od otrzymanie towaru napisał mi wiadomość ,że chce zwrócić towar.Odpisałam,że na zgłoszenie zwrotu jest 14 dni.Mimo to klient odesłał towar.Jakie mam możliwości?
@bucikibydgoszcz Czas 14 dni na zgłoszenie zwrotu jest liczony od dnia następującego po dniu odebrania przesyłki. Jest to 14 dni kalendarzowych - jeśli ostatni dzień wypada na dzień wolny od pracy to liczy się kolejny, najbliższy dzień roboczy.
Jeśli kupujący przekroczył ten czas nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu - nie musisz odbierać przesyłki jeśli kupujący ją nadał.
Natomiast generalnie dla świętego spokoju polecam zwrot jednak przyjąć - kupujący może Ci wystawić komentarz negatywny który będzie bardziej bolesny niż ewentualna strata finansowa.
Jeśli zdecydujesz się przyjąć paczkę to masz możliwość obniżenia wartości zwrotu o realną utratę wartości towaru. Pamiętaj aby poinformować kupującego o wszystkim zanim dokonasz jakiegokolwiek zwrotu środków. Wyliczenia musisz odpowiednio uargumentować.
@bucikibydgoszcz Możesz nie przyjąć zwrotu, ale licz się z tym, że klient może otworzyć spór i poprosić o pomoc Allegro, a serwis zazwyczaj wspiera kupujących, więc może to być dla Ciebie większym problemem nawet wtedy, gdy masz rację. Dlatego, moim zdaniem, lepiej zwrot przyjąć i nie utrudniać kupującemu zwrotu środków.
Jeżeli nie jest to zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja z powodu wad lub niezgodności z opisem, to tym bardziej - wtedy termin 14 dni nie obowiązuje.
bucikibydgoszcz Możliwości masz dwie :
1. przyjąć zwrot i dalej cieszyć się nienaganną opinią .
2. Nie przyjąć zwrotu / masz prawo /, zerwać negatywa ,a może i dyskusja , nie rozwiązana ..... zwrot z POK .
Przy małej ilości ocen jakie masz wybór 2. opcji będzie dla Ciebie katastrofą .