Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o poradę co mogę zrobić w opisanej poniżej sytuacji:
Kupująca zamowiła 2 produkty ( zabawka tor wyścigowy i mini piłkarzyki ) dnia 1.01.2025r
Paczka wyszła ode mnie 2.01.2025r a kupująca odebrała ją 6.01.2025r
Wczoraj 13.01.2025r dokonała zwrotu obydwu produktów w opisie podała "nie pasuje mi".
Dziś 14.01.2025 kurier dostarczył do mnie oddane produkty i tor wyścigowy jest w porządku - opakowanie zamknięte i wszystko w stanie idealnym, natomiast drugi produkt tj mini piłkarzyki były otwarte i brakuje dwóch piłeczek z zestawu. W tym momecie dalsza sprzedaż produktu jest niemożliwa, ponieważ bez piłeczek jest ona bezużyteczna...
Proszę o podpowiedź co mam zrobić w tej sytuacji, bo oddanie pieniędzy tej nierzetelnej kupującej jest żenujące. Nadmienię, że po raz pierwszy spotkałam się z czymś takim.
@MaxToysAndHome Przyjęcia zwrotu nie możesz odmówić przy zakupie konsumenckim, możesz za to pomniejszyć zwrot o tyle ile w danej chwili jest towar wart, Kontaktowałeś się z kupującym?
@MaxToysAndHome Skontaktuj się z klientką , może jest jakieś wyjaśnienie , samo otwarcie pudełka nic nie znaczy
@MaxToysAndHome Wystarczy poprosić ją o uzupełnienie brakujących piłeczek, może się odnajdą.
Myślisz że dorosła osoba zabawiała się piłkarzykami i zgubiła piłeczki? Ona pewnie nawet nie wie że jakieś piłeczki tam były. Tu raczej beztroskę młodych należy podejrzewać. Normalka.
Raczej oszczędzaj słowa, to nie jest ani żenujące ani nierzetelne.