anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru - uszkodzony towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
wwwKUPUJE-24pl
#9 Pomysłodawca#

Witam. 
Klient zwrócił nam towar darmowym zwrotem za pośrednictwem DPD. Towar dotarł do nas uszkodzony.
Kto odpowiada za uszkodzoną przesyłkę ? Klient czy przewoźnik?
Z góry dziękujemy za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

@wwwKUPUJE-24pl spisałeś protokół szkody ? ... jeśli nie to zrob to bo podjąłeś przesyłkę bez zastrzerżeń .

oznacz moderatorów
wwwKUPUJE-24pl
#9 Pomysłodawca#

Tak, spisaliśmy protokół. 
Ale kto jest odpowiedzialny za uszkodzony produkt, klient czy firma kurierska ?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@wwwKUPUJE-24pl zależy jak rozstrzygnie się reklamacja, klientowi musisz oddać kasę i złożyć reklamację u przewoźnika, jak przyznają Ci odszkodowanie to po sprawie, jak odrzucą z powodu złego pakowania występujesz z roszczeniem do kupującego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@wwwKUPUJE-24pl powiem Ci ,że jest to cięzki orzech , klientowi zwrócić kasę musisz w obowiązującym terminie następnie złożyć reklamację do przewoźnika....tak Ty bo jak rozumiem klient korzystał z darmowego zwrotu w ramach ,,smart ,, czyli przesyłki oferowanej przez Ciebie czy allegro . Odpowiedź na reklamację otrzymasz zapewne odmowną z uzasadnieniem ,, niewłaściwe pakowanie tudzież zabezpieczenie ,,, z tym dokumentem możesz wystąpić do klienta z roszczeniem.

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

DPD ?

Już można założyć - odpowiedź będzie odmowna.

Potwierdzę to tak: 14 lat współpracy. Znam większość kurierów w moim rejonie. Znam podejście firmy DPD do reklamacji - 30 dni i odmowa. Zawsze coś sobie znajdą ...

Kurierzy rzucają paczkami na moich oczach, urządzając zawody. Moimi paczkami.

Zwracam uwagę. Nagrywam i ze śmiechem krzyczę do nich, że to na wszelki wypadek.

Nie ....z DPD i Allegro nie masz szans.

 

Paczka na straty.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Za spakowanie paczki ze zwrptem odpowoada kupujący jeśli spakował ją źle masz prawo mu obniżyć kwotę zwrotu o utratę wartości towaru. Poinformuj klienta że przyszłał zwrot uszkodzony i że składasz reklamacje od ktorej wyniku zależy czy wyplacisz pełna kwote czy pomniejszoną. W dyskusji wklej zgloszenie reklamacyjne to konsultant zawiesi sprawę do czasu rozpatrzenia reklamacji więc nie wypłacą ap kupującemu a negatywa i tak zarobisz bo kupującym wszystko wolno 

oznacz moderatorów
Client:109808341
#12 Orędownik#

@az1rael  co dokladnie oznacza pojecie, ze kupujacy zle spakowal paczke?

Gdzie sa wytyczne co do sposobu pakowania przesylek?

Jesli na moją paczke kurier polozy 10 innych to co?

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109808341 Gdzie sa wytyczne co do sposobu pakowania przesylek?

W regulaminie usługi 🙂 tyle że kto to czyta a tym bardziej kupujący 😞

Tu masz przykładowy zwrot od klienta i na 100 % nie jest zgodny z czym kolwiek 🙂

zwrot.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:109808341 w regulaminie allegro na zwrotach masz napisane co allegro rozumie przez dobre spakowanie paczki przez kupującego a jak kurier polozy na niej lodówke i sie wypnie to to jest problem kupującego nie sprzedawcy tak jest interpretacja uokiku 

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@brakestop nie tylko DPD daje decyzje odmowne. 99%* reklamacji po złożeniu takowej, firmy kurierskie nam odrzucały. Po otrzymaniu pisma z "naszej" kancelarii prawnej, za każdym razem wyjątkowo 🙂 uznawali w pełni roszczenie. Numero uno dla mnie, jeśli chodzi o powody odrzucenia reklamacji, to Fedex. Odrzucili reklamację rozbitej płyty indukcyjnej, powołując się na wyłączenie z transportu płytek ceramicznych. 😛

*ten pozostały 1%, to reklamacje przesyłek, które zaginęły, więc nie mieli jak się wyłgać 😉

oznacz moderatorów
Rad-Stol
#12 Orędownik#

DPD odrzuca wszystkie wnioski . Składałem kilka razy i za każdym razem odrzucony . DPD podchodzi do swoich klientów tak samo jak Allegro " zlewanie totalne " 

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

zgadza się ! 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów