Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient zwrócił nam towar darmowym zwrotem za pośrednictwem DPD. Towar dotarł do nas uszkodzony.
Kto odpowiada za uszkodzoną przesyłkę ? Klient czy przewoźnik?
Z góry dziękujemy za odpowiedź 🙂
@wwwKUPUJE-24pl spisałeś protokół szkody ? ... jeśli nie to zrob to bo podjąłeś przesyłkę bez zastrzerżeń .
Tak, spisaliśmy protokół.
Ale kto jest odpowiedzialny za uszkodzony produkt, klient czy firma kurierska ?
@wwwKUPUJE-24pl zależy jak rozstrzygnie się reklamacja, klientowi musisz oddać kasę i złożyć reklamację u przewoźnika, jak przyznają Ci odszkodowanie to po sprawie, jak odrzucą z powodu złego pakowania występujesz z roszczeniem do kupującego 🙂
@wwwKUPUJE-24pl powiem Ci ,że jest to cięzki orzech , klientowi zwrócić kasę musisz w obowiązującym terminie następnie złożyć reklamację do przewoźnika....tak Ty bo jak rozumiem klient korzystał z darmowego zwrotu w ramach ,,smart ,, czyli przesyłki oferowanej przez Ciebie czy allegro . Odpowiedź na reklamację otrzymasz zapewne odmowną z uzasadnieniem ,, niewłaściwe pakowanie tudzież zabezpieczenie ,,, z tym dokumentem możesz wystąpić do klienta z roszczeniem.
DPD ?
Już można założyć - odpowiedź będzie odmowna.
Potwierdzę to tak: 14 lat współpracy. Znam większość kurierów w moim rejonie. Znam podejście firmy DPD do reklamacji - 30 dni i odmowa. Zawsze coś sobie znajdą ...
Kurierzy rzucają paczkami na moich oczach, urządzając zawody. Moimi paczkami.
Zwracam uwagę. Nagrywam i ze śmiechem krzyczę do nich, że to na wszelki wypadek.
Nie ....z DPD i Allegro nie masz szans.
Paczka na straty.
Za spakowanie paczki ze zwrptem odpowoada kupujący jeśli spakował ją źle masz prawo mu obniżyć kwotę zwrotu o utratę wartości towaru. Poinformuj klienta że przyszłał zwrot uszkodzony i że składasz reklamacje od ktorej wyniku zależy czy wyplacisz pełna kwote czy pomniejszoną. W dyskusji wklej zgloszenie reklamacyjne to konsultant zawiesi sprawę do czasu rozpatrzenia reklamacji więc nie wypłacą ap kupującemu a negatywa i tak zarobisz bo kupującym wszystko wolno
@az1rael co dokladnie oznacza pojecie, ze kupujacy zle spakowal paczke?
Gdzie sa wytyczne co do sposobu pakowania przesylek?
Jesli na moją paczke kurier polozy 10 innych to co?
@Client:109808341 Gdzie sa wytyczne co do sposobu pakowania przesylek?
W regulaminie usługi 🙂 tyle że kto to czyta a tym bardziej kupujący 😞
Tu masz przykładowy zwrot od klienta i na 100 % nie jest zgodny z czym kolwiek 🙂
@Client:109808341 w regulaminie allegro na zwrotach masz napisane co allegro rozumie przez dobre spakowanie paczki przez kupującego a jak kurier polozy na niej lodówke i sie wypnie to to jest problem kupującego nie sprzedawcy tak jest interpretacja uokiku
@brakestop nie tylko DPD daje decyzje odmowne. 99%* reklamacji po złożeniu takowej, firmy kurierskie nam odrzucały. Po otrzymaniu pisma z "naszej" kancelarii prawnej, za każdym razem wyjątkowo 🙂 uznawali w pełni roszczenie. Numero uno dla mnie, jeśli chodzi o powody odrzucenia reklamacji, to Fedex. Odrzucili reklamację rozbitej płyty indukcyjnej, powołując się na wyłączenie z transportu płytek ceramicznych. 😛
*ten pozostały 1%, to reklamacje przesyłek, które zaginęły, więc nie mieli jak się wyłgać 😉
DPD odrzuca wszystkie wnioski . Składałem kilka razy i za każdym razem odrzucony . DPD podchodzi do swoich klientów tak samo jak Allegro " zlewanie totalne "
zgadza się !